12 Ocak 2014 Pazar

Bandox saç serumu - İnatçı saçlar için mucize bir serum

Mutlu pazarlar. Bu yazıda size yıllardır uğraşmaktan bıktığım, denemediğim ürün kalmayan asi saçlarımı nasıl dize getirdiğimden bahsedeceğim.


Öncelikle bu ürüne gelene kadar ünlü bloggerların, kadınlar kulübünün bilge kadınlarının, pahalı markaların bir çok ürünü denedim. Ama hiçbiri alırken bi halta yaramaz dediğim bu ürün kadar iyi çıkmadı.

Genelde kuaföre bir sıkıntınızdan bahsedersiniz ve hemen size çıkarıp ürün satmaya çalışır. Bu sahneyi en az bir kere yaşamayan yoktur. Ankara'da gittiğim mahalle arasındaki bir kuaför bu ürünü övdü ve bende elimdeki yağlar nasıl olsa bitti denemekten zarar gelmez diyerek bu ürünü aldım. 25 tl gibi birşey fiyatı.

Kuru saçta- ıslak saçta kullandım. Etkisi muazzam. Hem yumuşatıyor, hem de elektriklenmesini önemli ölçüde azaltıyor.

İşin kötü tarafı şu ki ben Ankara'ya gezmek için gitmiştim. Onu da geçtim internet üzerinde de bu ürünün satışını yapan bir site yok. Ürünün üzerinde içinde argan, jojoba ve buğday yağ karışımlarının olduğu yazıyor.
Olmazsa bir aktardan bu yağları alıp karıştırmayı düşünüyorum.

Aranızda bu saç serumunu kullanan ya da satıldığı bir yer keşfeden var mı? Bitmesin diye milim milim kullansam da şişeyi yarıladım.

5 yorum:

  1. Benim eşimde kullanıyor çok memnun.adamlar güzel ürün yapmış.

    YanıtlaSil
  2. Benim eşimde kullanıyor çok memnun.adamlar güzel ürün yapmış.

    YanıtlaSil
  3. Nereden temin ettiniz acaba ürünü? Ben bulamıyorum.

    YanıtlaSil
  4. Eşim ankarada kuaförden temin etmiş..firmanın internet adresi.www.zerkozmetik.com.tr

    YanıtlaSil
  5. http://bandox.com.tr/urunler/argan-jojoba-bugday-yagli-sac-serumu-

    Ahh evet bulabildim sonunda.

    YanıtlaSil

Yakılacak yazılar yaz..Tapılacak yazılar yaz..Yakılacak şeyler okuyup yanmadıkça insan daha insan olamaz..Sen yaz ben okurum, yazdıklarının vicdanı olan her ruhta karşılığı var,ne mutlu sana!