28 Haziran 2014 Cumartesi

AA Expresso Slim Anti-Cellulite Intensive Serum Gel - BİM Selülit Kremi

Mutlu pazarlar. Bu yazının konusu Bim'de gördüğümüz ilk bakışta bu kadar ucuzsa kesin işe yaramıyordur dediğimiz selülit karşıtı jel. Peki bizi yanılttı mı?



19.90lık fiyatıyla bize vaatlerini yerine getiremeyeceğini düşündüğümüz bu ürün kesinlikle bizi yanılttı. Kapitalizmin dayadığı kalite pahalıdır, ucuz olan işe yaramazdır gibi fikirleri kenara bırakıp tarafsız bir gözle inceleyelim ürünü.


Ürün tam 200 ml. İçerisinde kafein ve ananas var. Bu ürünler selilütle mücadele eden insanlara -bkz ben- öneriliyor. Ayrıca içeriğindeki habeş yağı ve kestane ağacı özü cildi beslerken, mentol ferahlatıyor. Kullanım tavsiyesi ise sabah ve akşam cilde yedirene kadar masaj yapılması yönünde.

6 haftalık kullanımda etkisini gösteriyormuş. Ben 2 kutu aldım ve 2. haftamdayım. Değişim gözle görülür şekilde. Sadece ben değil kullanan 4 arkadaşım da aynı fikirdeler. Cildi sıkılaştırıyor, çukurluk görünümlerini azaltıyor.

Sabah akşam uygulayıp masajla yediriyorum kremi, ayrıca sabah sürdükten sonra 1 saat tempolu yürüyorum. Extra spor yapmayan arkadaşlar da etkisini gördüklerini söylüyorlar.
Arkada görünen mutfak bahçem de evde yetiştirdiğim maydanozlarım.

Önceki yazımda kremlere inanmadığımı, mucizeler yarattığını düşünmediğimi söylemiştim. Yine mucize olduğunu düşünmüyorum ama yarattığı etki oldukça tatmin edici. Hele de şu sıcak yaz günlerinde plaja kendini atmak isteyen fakat selülitli görünümden rahatsız olanlar için.

Almayı düşünen arkadaşlar dikkat etsinler. Aynı standda bir de aynı renkte kalça sıkılaştırıcı ve inceltici krem var. Onda kahve kokusu daha baskın. Alırken etikete dikkat.

Hoşçakalın..




8 yorum:

  1. Merhaba bu kremi dün aldım bimde indirime girmişti 5,90 tl 1 kutu aldım..Gerçekten dediğiniz gibiyse tükenmeden almalıyım bu fiyata..

    YanıtlaSil
  2. Merhaba bu urunu bugun 2.90 a aldim bende. Merak ettigim devamli kullaninca gercekten ise yariyormu selulitler gittimi benimde basim fena halde dertte bu selulitlerle lutfen cvp yazin :(

    YanıtlaSil
  3. 2.90 mı? Bizim burada indirimde 16.90. Bence gayet iyi yapmışsın tam bir etki istiyorsan beslenme ve sporla desteklemelisin.

    YanıtlaSil
  4. Bunu çatlaklar içinde kullansak olur mu? Mesela göğüsede sürülebilir mi?

    YanıtlaSil
  5. 2.90 mı keske buradada oyle olsa:/

    YanıtlaSil
  6. Nerede satiliyor bim haricinde

    YanıtlaSil
  7. Ben de aldim. Yeni kesfettim harika bi urun.

    YanıtlaSil
  8. Kullandım memnun kaldım. Yine kullanmak için arıyorum. Nerede ve kaç liraya bulabilirim?

    YanıtlaSil

Yakılacak yazılar yaz..Tapılacak yazılar yaz..Yakılacak şeyler okuyup yanmadıkça insan daha insan olamaz..Sen yaz ben okurum, yazdıklarının vicdanı olan her ruhta karşılığı var,ne mutlu sana!