12 Ekim 2014 Pazar

Naturalove vs. Golden Rose Oje çıkarıcı mendiller

Uzuuun upuzun bir aradan sonra merhaba. Uzun zamandır yoktum, başka meşgalelerim vardı ama her daim aklımın bir köşesindeydi blogum. Bundan sonra daha özenli olacağımı düşünüyorum.




Gelelim bugünkü konumuza. Oje sürmeyi çok seviyoruz peki ya çıkartması? Aseton kullanayım mı yoksa asetonsuz oje çıkarıcılar mı? Peki içi süngerli olanlar mı pedler mi? Tercihim ilk önce normal aseton, seyahat vb durum varsa oje çıkarıcı mendiller kurtarıcım oluyor.

Aseton vb bir ürün kullandıktan sonra hemen fırça yardımı ile tırnakların temizlenmesi de önemli. Yoksa tırnaklar aşırı yıpranıyor. Hele bir de limonla biraz ovarsanız daha ne istesinler sizden?

Bim'den aldığım oje çıkarıcı mendil, golden rose (Yazısı için tıktık) mendil ve normal asetonla ojelerimi sildim bakalım sonuçlar ne olmuş?






Önce Golden Rose ile çıkardım ojemi, birkaç hareketle kolayca iz bırakmadan çıkardı. Fakat yağlı bir yapısı var ve beni rahatsız ediyor. Simli ojelerde de başarılı olduğunu söyleyemeyeceğim bu arada.

Sonra Naturalove ürününü denedim. Golden Rose'a göre daha kuru bir yapısı var ve ürünleri çıkarmakta zorlanıyor. Nedense kapağını açmak için pek uğraştım. Yukarı çekerek açılacakmış gibi bir his oluşturdu bende ama çevirerek açılıyormuş. Üzüm kokusu çok baskın değil. Fiyat/Performans açısından uygun. Her daim olmasa da seyahat zamanlarında işinizi görür.


Ve tabii ki ikisi de asetondan daha zor çıkarıyorlar, aseton tek bir hamlede temizlerken diğerlerinde birkaç kere bastırarak silmek gerekiyor.

Yer tasarrufu ve taşıma açısından mendiller, pratiklik ve temizlik açısından aseton daha iyi. Başka postlarda görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yakılacak yazılar yaz..Tapılacak yazılar yaz..Yakılacak şeyler okuyup yanmadıkça insan daha insan olamaz..Sen yaz ben okurum, yazdıklarının vicdanı olan her ruhta karşılığı var,ne mutlu sana!