14 Nisan 2014 Pazartesi

Bitenler & Sık Kullanılanlar & Çöpe Gidenler

Mutlu haftasonları. Ürünlerin bir süre kullanıldıktan sonra yapılan değerlendirmeleri bence daha önemli. Işık farkında, zaman geçtikçe bıraktığı etki daha net anlaşılıyor. O yüzden böyle bir post hazırlamaya karar verdim. Yazı hayli uzun, tavsiyem bir müzik açın arkanıza yaslanıp içecek eşliğinde okuyun. Ben yazarken öyle yaptım.



Önce bitirdiklerim:

Isana Creme Dusche - Isana Duşta duş kremi (Shea yağı ve Passion-tutku- meyvesi)



Vaat ettikleri : Yumuşak ve ipeğimsi bir cilt. İçerdiği Shea yağı sayesinde cildin kurumasını engeller.

Kokusu çok hoş diğer meyveli çeşidini de bir arkadaşıma hediye almıştım. Gerçekten cildimi güzel nemlendirdi. Banyo sonrası çıkışta buz gibi odada krem sürmeyi sevmiyorum. Bu yönden benim için çok artısı oldu. Diğer artısı da 2.49 gibi fiyatı. İndirimde olduğundan mı öyle uyguna almıştım bilmiyorum ama fiyatı da performansı da güzel. Rossmannlarda bulabilirsiniz.

Bu arada Rossmann da Alman ürünleri satılıyor ve fiyatları da çok uygun. Önünden geçerken uğramamazlık yapmayın sakın.

Bim Işıl Kabak Lifli Sabun


Yaptığım diğer uygulamalarla(tıktık) beraber selülitlerimde belirgin azalma oldu. Ben sabundan memnun kaldım. Bir kalıbı bitti bile. Tek kötü tarafı stoklu bir ürün olması ve ne zaman satışa geleceğinin belli olmaması. Neyse ki 4 tane yedeğim var.

Head&Shoulders Badem Yağlı Extra Nemlendirici Bakım


Saçımın yapısı aşırı kuru ve havası kuru ve soğuk bir yerde yaşıyorum. (Ne kuru bir cümle oldu!) O yüzden saç sağlığımı korumak için nem benim için ön planda. Bu şampuan içeriğindeki badem yağı sayesinde nemlendiriyor hem de bakım yapıyor. Kepek oluşumunu engellemede de başarılı. Ee daha ne olsun? Bu bitirdiğim 3. şişe sanırım. Daha iyisini bulmadan terk etmeye niyetim yok.

John Frieda Brilliant Brunette Liquid Shine


Elime geldiğinde küçüklüğüyle beni şaşırtsa da fındık büyüklüğünde bir tanesinin tüm saça yetmesiyle uzun süre kullandım. Sanırım 4-5 ay. Duştan sonra saçın nemini almadan, hatta ıslakken kullanılıyor. Işıltı verdiğini söyleyemem ama yumuşatması fena değildi. Fiyat performans açısından düşük buldum. Sanırım okuduğum yorumlardan sonra fazla şey beklemişim.

Yves Rocher Frambuaz Aromalı Duş Jeli

Pompalı yapısı sayesinde kullanım kolaylığı sağlıyor. Severek kullandım fakat kendisinden sıkılmam ve baharda değişiklik istemem üzerine sık kullanıp bitirmeye karar verdim. Tamamen organik olduğunu iddia ediyor marka fakat organik ürünlere göre hayli fazla köpürüyor.

       Gelelim bu ayın favorilerine:


Rengi 01 Black. Muhteşem bir yapısı ve sürülüşü var. Yıllardır dipliner kullanan beni bile daha kolay kullanıldığına ikna etti. Kullanım esnasında temiz bir disk pamuk- yüzey üzerine ters çevirirseniz kurumasını  engellemiş olursunuz.

Pastelden aldığım hatta şu an 8 tl'ye Gratis mağazasında bulabileceğiniz allık bu ayın sık kullanılanları arasında. Simsiz yapısı ve ciltteki fresh duruşu sayesinde favorim olma yolunda emin adımlarla ilerliyor.



Bu kremi kk kullanıcılarından KılıçBalığı'nın tavsiyesiyle almıştım. Saça keratin yüklemesi yapıyor ve harika ötesi bir kokusu var. Ya duştan sonra 20dk bekletip yıkıyorsunuz ya da ıslattığınız saça uygulayıp 8 saat bekletip yıkıyorsunuz. Saçlarınızı yumuşacık yapıyor ve koruyor.


Ve evet BİM a+ saç bakım maskesi. Üzerinde kullanımına dair herhangi bir ibare yok. Bir blogdan okuduğum şekliyle yararlanıyorum. Duşta saçıma sürüyorum ve kabak lifli sabunumla bacaklarıma masaj yaparken saçımda kalıyor. İşim bitince güzelce duruluyorum.

Fiyatı 4.5 tl gibi bir şey olması lazım. Saçlarımı hem yumuşatıyor hem de hızlı kurumasını sağlıyor. Bu etkiyi tek ben mi yaşıyorum? Hem sık hem belime kadar uzun saçlarım var. Normalde 5-6 saat alır kuruması-makine kullanmıyorum-, 2-3 saatte kuruyor.


Cranberry&Pomegranate Body Butter
Nemlendirici ve kremleri bol kullanmayı seviyorsanız 400mllik bu kocaman ürün size uzun süre yetecektir. Ben Watsons indirime girdiğinde 4tl'ye almıştım. İndirimsiz fiyatına da değer bir ürün. Kokusu ve nemlendirmesi harika. Mango&Papayalı olanı bu kadar hoş kokmuyor.


Bir başka yazıda görüşmek üzere..


















1 yorum:

Yakılacak yazılar yaz..Tapılacak yazılar yaz..Yakılacak şeyler okuyup yanmadıkça insan daha insan olamaz..Sen yaz ben okurum, yazdıklarının vicdanı olan her ruhta karşılığı var,ne mutlu sana!