22 Şubat 2015 Pazar

L'ROSH Ürünleri

Merhaba, mutlu pazarlar. Bu yazımızın konusu BİM marketler zincirinin raflarında yer alan L'Rosh markası.

Elimde bu markaya ait 2 ürün var bir jel formunda krem, bir de leke karşıtı maske. İzlenimlerimi merak edenler buyursun tıktık.



Önce maske ile başlayalım. Leke oluşumunu önlemeyi vaat eden bu maskenin içerisinde %100 saf buğday ruşeym yağı varmış. Peki nedir bu yağ? Neden maskenin içerisinde etken madde olacak kadar önemli?

BUĞ­DAY RU­ŞEYM YA­ĞI buğdayın özünden elde edilen bir yağdır. Buğ­da­yın tüm de­ğer­li bi­le­şen­le­ri, vi­ta­min­ler, mi­ne­ral­ler, ome­ga 3, ome­ga 6 ome­ga 9 yağ asit­le­ri buğ­da­yın ru­şey­minde bu­lu­nur.
1 ton buğdaydan sadece yaklaşık 2 litre buğday özü yağı elde edilir.
A,D ve E vitaminleri bakaımından zengin olan bu yağ yaşlanma etkilerini geciktirici ve bağışıklık sistemini desteklemeye yardımcıdır(Kapsül olarak tüketildiğinde).




İçerisinde 15 grlık tek kullanımlık bir maske var. İlk yüze uygulandığında yeşil bir renk ve ferah bir his veriyor. Sonra zamanla donarak gri bir renk alıyor. Temizlenmiş yüz ve boyun bölgesine -göz çevresi hariç- uygulanıyor ve 10-12 dk (maske tamamen griye dönene kadar) bekleniyor. Baştaki o ferah his gerginliğe ve taş gibi bir hisse dönüşüyor.
Uygularken aynı şöyle görünüyorsunuz: (Yasal uyarı hamileler bakmasın :)
Sonuca gelirsek evet daha aydınlık bir his veriyor ama aynı etki kil maskelerinde de var. Ayrıca saf yağ ve kaolin maddesinden oluştuğu yazıyor içerik kısmında ama cildimi aşırı kuruttu. Bir daha tercih eder miyim sanmıyorum.



Gelelim jel kremimize. Kremin bulunduğu kutuda bu ürünü tüm vücudumuza hatta göz altına bile uygulayabileceğimiz yazıyordu. Bende çok yönlü olması aynı zamanda da çantada kolayca taşınabileceğini düşünerek satın aldım. 



Göz altında 2 kere uyguladım ama yanma yaptığı için kullanamadım. O yüzden kesinlikle göz altı için kullanılmasını tavsiye etmiyorum. Ellerim için kullandım ve bundan sonra da öyle yapmayı planlıyorum.


Jel formunda ve sarı renkte. Emilimi kolay ve içerdiği gliserin sayesinde güzel bir nemlendirme sağlıyor. Ayrıca çok kolay ve çabuk emiliyor. El kremlerinin yağlı yapısından hoşlanmayan insanlar için ideal. 

Elde kullanım için güzel fakat yüz ve göz çevresi için önermiyorum. 

Sonraki yazıya kadar hoşça kalın.

3 yorum:

  1. Maskeyi bugun aldim sadece t bolgeme uyguladim siradan geldi bana kremi iyiki almamisim :))

    YanıtlaSil
  2. Bende bitirmek için bol bol kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  3. bende aleo veralısını aldım. aleoveralı jel arıyordum ve istediğimi buldum. iyiye benziyor

    YanıtlaSil

Yakılacak yazılar yaz..Tapılacak yazılar yaz..Yakılacak şeyler okuyup yanmadıkça insan daha insan olamaz..Sen yaz ben okurum, yazdıklarının vicdanı olan her ruhta karşılığı var,ne mutlu sana!