12 Haziran 2014 Perşembe

NEWSP Hidrojel Göz Çevresi Bandı

Bu yazının konusu yine bimden aldığım NEWSP Hidrojel Göz Çevresi Bandı ile ilgili. Yeni şeyler denemeyi seviyor fakat çok bütçe ayırmak istemiyor ya da ayıramıyorsanız bim tarzı marketler biçilmiş kaftan.

Bu göz bandı içeriğinde bulunan vitamin E, A & C provitamin B5 ve B3 aynı zamanda da portakal özütü ile göz çevremize bakım yapıyor. Gözaltı ve çevresi kırışıklık, morluk, halka ve şişkinlikler için kullanıldığı kapağında yazıyor.

Şu an gözümün altında bantlarla yazıyorum. Tatlı bir serinlik var yüzümde.

Teknolojinin ilerlemesiyle beraber gözümüzden önce telefonumuzu açıyoruz. Gözümüz normal görmeye adapte olmadan ışıklı ekranları dayıyoruz gözümüze. Ya da yatmadan bi bildirim bırakan var mı diye o karanlıkta gözümüze ışığı sokmayı ihmal etmiyoruz. Bu da göz çevresinin daha çok çalışmasına, damarların daha fazla kana ihtiyaç duymasına ve nihayetinde morluklara sebep oluyor.


Sadece dıştan yapılan bakımlar bina çürürken onu boyamaya benziyor. Yapmamız gereken hem içten hem de dıştan bakım. Sebze ağırlıklı beslenmek, hormonlu gıdalardan kaçınmak, uyku saatlerine dikkat etmek, bol su içmek gibi klişe kurallara dikkat etmek lazım. Dışarıdan da sürekli nemlendirmek, güneşten korumak ve kaliteli bir güneş kremi kullanmak lazım.





Objeye dönersek; içerisinden 2 çift X 3 tane paket çıkıyor. Yapısı jel türünde. Islak his bırakan göz ürünlerini seviyorum. Yüzümüzü yıkadıktan sonra plastik banttan ayırıp göz altımıza yerleştiriyoruz. 20-30 dk bekledikten sonra jelleri çıkarıyoruz. Yıkamak gerekli değildir yazıyor ama verdiği hisse göre bakarız.

Benzer yapıda olan ürünlerin fiyatları çok uçuk. Ben çok memnun kaldım üründen ama ne yazık ki 2 paket almıştım. Stoklama imkanı olanlar kaçırmasın bence.

2 yorum:

  1. Fiyati ne kadardi acaba maskenin?

    YanıtlaSil
  2. Bu maske değil yalnız göz altı için jel 4.75ti sanırım. Çok net hatırlamıyorum uzun zaman oldu alalı.

    YanıtlaSil

Yakılacak yazılar yaz..Tapılacak yazılar yaz..Yakılacak şeyler okuyup yanmadıkça insan daha insan olamaz..Sen yaz ben okurum, yazdıklarının vicdanı olan her ruhta karşılığı var,ne mutlu sana!