26 Mart 2014 Çarşamba

Selülitlere SAVAŞ! Yardımcım IŞIL Arı sütlü & Ballı Kabak lifli masaj sabunu

Bu postumun konusu kadınların başının belası olan selülitler olacak. Bikini sezonu yaklaşırken portakal kabuklarından kurtulmak isteyenlerin elini çabuk tutması lazım. Nasıl ki bir haftada-ayda oluşmadıysa bu arkadaşlar bizi de o kadar kolay terk etmiyorlar.

Öncelikle söyleyeyim kremlere inanmıyorum. Öyle sür bir krem bütün dertlerinden kurtul öyle bir şey yok malesef (He olsaydı da fena olmazdı) .

Evet selülitlerimden kurtulmak için neler yapıyorum ve aldığım sonuçlar neler?



Öncelikle bol su içmeye özen gösteriyorum ve yeşil çay. Yeşil çayı tadı ya da kokusu sebebiyle tercih etmiyorsanız doğadanın büyülü bohça - yaseminli yeşil çayını denemenizi tavsiye ederim.

Sonra spor. Her gün 6'da kalkıp 1 saat tempolu yürüyorum. Vitrine bakar gibi değil gerçekten tempolu ve de sırtınızdan ter akması lazım.

Yok ben her sabah kalkamam, sabah uykumu hiçbir şeye değişemem, vaktim de yok bahanelerini art arda sıralayanlar için de çözümlerimiz mevcut. SQUAT!

Peki o ne?


squats program da da gösterdiği gibi 3 gün boyunca orada yazan miktarda squats hareketini yapıp 1 GÜN rest yani DİNLENME günü yapıyoruz.

 İlk 3 gün hiç ısınmadan squat yaptım 3. günün sonunda çok kötü bir ağrım oldu. Mutlaka bir ısınma videosu ile başlayın.
Tavsiye:


 Squat yaparken motive edici mümkünse taş gibi kızların oynadığı bir video seçin. 
Tavsiye:


50li setler halinde squat yaptıktan sonra bikaç sn su içme ya da müzik açma molası verdim. Squat bitince kendimi koltuğa atmadım. 2 mile leslie videosunun cool down dediği son 15dklık bölümü var ısınan vücudu yavaşça soğutan onunla egzersizimi bitirdim. 


Hepsi yaklaşık 45 dk falan sürüyor. Haftada 5 gün bu tempoyla 1 ayın sonunda gözle görülür değişiklik elde ettim.

Duşta da kabak lifli Işıl sabunla kızarana kadar ovdum bacaklarımı. Sonuçtan memnunum, kendimi kesinlikle daha iyi hissediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yakılacak yazılar yaz..Tapılacak yazılar yaz..Yakılacak şeyler okuyup yanmadıkça insan daha insan olamaz..Sen yaz ben okurum, yazdıklarının vicdanı olan her ruhta karşılığı var,ne mutlu sana!